Träning + att va sjuk = BRA👌

Har kommit hem från träning efter att ha legat inne och mått dåligt hela dagen... Haha jag vet att det var dumt att träna men det var faktiskt rätt så skönt👌 vaknade med världens huvudvärk så jag stannade hemma, åå innan träningen var det en skitdag! Jag sov typ hälften av tiden och sen skulle jag gå ner för att fixa bejkon eller hur det stavas, så jag satte in dom i ugnen och sen satte jag mig och spela för bara typ tio minuter och när jag skulle ta ut dom var dom helt kolsvarta! Åå jag som hade fixkat med makaroner och allt...😭 Skitirriterande! Aja iaf det var skönt att träna och imorron är det fredag mannar!👌👏 guuud vad skönt! Imorron ska jag bara mysa när jag kommer hem från skolan.... och efter jag varit ute och sprungit..😂 Haha men nu ska jag nog sova, puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback