Måste bli bättre!

Förlåt för sjukt dålig update den har veckan men jag har haft fullt upp och inte orkat blogga. Men jag hade tänkt att berätta lute om mitt lov. I måndags var jag men Cassandra, hahah vi hade skit kul och drog till stan. På tisdagen var jag i stan med Mami och syrran. Vi mötte upp Marran, Papi, Farmor och Farfar på eftermiddagen och gick ut och åt. Sen på Onsdagen var jag hos Anton och i Torsdags var jag med Sofia i Stan hahah jag har verkligen inte gjort något annat än hängt i stan.... nej men just nu är stan the place to be, jag menar vad ska man göra hemma? Iaf igår var jag och syrran hos Marran... i stan... och idag åkte vi skridskor. OCH VET NI VAD JAG GJORDE IGÅR?! hahah nej så spännande är det inte men jag var faktiskt ute och sprang! As länge, hahah jag är fett stolt! Videon som jag försökte ladda upp i fredags gick inte och ladda upp så jag försöker om ett tag igen... Sen så ska ni få lite kort på vad jag har köppt den här veckan.. jag har gjort av med hela min månadspeng på 800:- på den här veckan... haha omg det är hemskt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback