Joggingtur👌

Har precis kommit hem frĂ„n en riktigt skön joggingtur! KĂ€nner att jag entlingen fĂ„r upp konditionen ordentligt och att kroppen inte bara gĂ„r sönde eller lĂ€gger av... JĂ€tte skönt! Ska snart hoppa in i duschen och ta en lĂ„Ă„Ă„ng varmdusch👌 imorron har vi spelarmöte med fotbollen och sen trĂ€ning sĂ„ det ska bli najs, juste egentligen sĂ„ skulle jag Ă„ka med Fia och Julia Ă„ trĂ€na idag, jag hade en perfekt planering och sen rasa allting pga uppgifter och massa bajslektioner som stĂ€lldes in och aa sĂ„ det blev ingen trĂ€ning med dom. Men vi ska försöka komma igĂ„ng med dansen nĂ€sta lördag👌👏 iaf efter duschen sĂ„ gĂ„r jag nog och lĂ€gger mig, Ă€r jĂ€ttetrött och har en sĂ„n otrolig trĂ€ningsvĂ€rk sen i mĂ„ndags och det kommer nog inte bli bĂ€ttre imorron efter joggingturen... haha😂 aja mĂ„ste in i duschen nu men ni fĂ„r ett inlĂ€gg imorron ocksĂ„, puss❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback