Engelska lektion

Hahaha känns askonstigt att gå över från mobilen och skriva ett inlägg på dator... har typ inga sylisar som jag har på mobilen, skitirriternade! haha men jaja sitter på engelskalektionen och bara önskar att den här dagen ska ta slut! Vill bara hem och sova! Jaf har jätte ont i mitt knä också, kan knappt gå, det blir nog ingen träning idag... nej nu känns det här som värsta klaginlägget men jaja det är som det är. Har faktiskt börjat att läsa Kissies blogg apropå ingenting och jag tycker ärligt talat att den är bra, jag menar hon skriver rätt så roliga saker ju! Jag ska också börja teckna lite mer! Känner att det var ett tag sen. Så det blir nästa projekt. Men nu ska jag fortsätta och arbeta haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback