Dagen

Haha dagen gick skitsnabbt! Jag gick hem till Cassandra och vi typ spela tvspel och käkade godis😳 haha tur att jag ska träna imorron😂👌 iaf klockan var ett när jag kom dit och sen helt plötsligt var den halv fyra och jag stack hem. Hemma så väntade farmor och farfar på mig och vi käkade tidig middag. Sen efter middagen så tittade vi på en film som handlade om Djurgårdens resa ner till typ Kina, Budapest och så som spelades in för nästan 50-60 år sedan när min gammelfarfar spelade med dom. Haha ascoolt! Allting var i svartvit och jag menar, att åka ända ner till Kina och Budapest på den tiden det var skit stort!👌 Aja nu ligger jag i sängen och slappar, hade snart tänkt att krypa till kojs, haha jag orkar inte stanna uppe längre... kan knappt hålla ögonen öppna😁 haha men ni får ett inlägg imorron oxå puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback