Stressigt värre

Äntligen klar med allt efter en hemsk dag! No-provet gick sådär och jag frös bokstavligen ihjäl! Man kan inte gå ut utan att frysa tårna av sig! Men det vart lite bättre när pappa tog med sig pizza hem men bara det att man får sån jäkla ångest för att man känner sig tjock! Haha har tänkt i två veckor att jag ska börja banta eller äta mindre socker och fett och sen ställer någon fram något gott på bordet och man tänker, jag börjar imorron ist.. haha det går inte! Men nu jävlar nu ska jag sluta käka godis och fet mat och börja träna mera!
Har haft jättemycket att göra men har faktiskt hunnit med att hjälpa Engla lite med designen och jag passar på att göra lite reklam åt henne eftersom jag är så himla snäll! Klicka HÄÄÄÄÄR för att komma till hennes blogg så är du gullig! aja nu ska jag placera mig i soffan och titta på tv ett tag innan jag går och lägger mig haha ska försöka att få in lite plugg också men vi får se om jag orkar! skriver nog flera inlägg imorron och så men vi ses! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback