OMG äääntligen😍

Äntligen är dom mina! Har längtat hela veckan! Det här gjorde min dag! Har haft en pissig vecka men det här är BÄÄÄST! Jag har suttit och luktat på dom i evigheter nu! Och jag kan fortsätta hur länge som helst! 👌 Haha imorron ska jag åka till stan med Ello är fett taggad eftersom jag inte träffat Ello på skiit läänge! Men jag vet inte vad jag ska ha på mig.. Det får väl bli jeans eller något✌ i helgen ska jag plugga med mamma och sen ska jag åka och framkalla några filmer från när jag och min syrra var små. Haha dom finns bara på kassettband, haha kom ni ihåg dom? Haha skit stora och man hade ett stort fack i tv som man stoppade in dom i haha skitlänge sen! Men tyvärr har vi inte våra gamla tv-apparater kvar så vi måste göra om dom till dvd, ska bli fett kul att se sen haha jag kanske till och med lägger upp några här på bloggen😏 iaf nu ska jag gå ner och göra te sen ska jag spela lite kort med familjen👌 puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback