Ny design och grejer

Haha nu har jag nästan gjort klart min nya design! Vad tycker ni? är faktiskt rätt så nöjd! iaf hade tidig träning i morse, var skit taggad haha jag trodde jag skulle vara skiit trött... men hatar att spela fotboll inomhus! Vi ska ju ha inomhusturnering nästa helg eller något och jag bara känner att det kommer gå så himla dåligt! Haha hatar att slänga mig på hårt golv också! aja ligger och lyssnar på metallica och slappar, har typ legat och pluggat hela dagen efter träningen eftersom jag har NO-prov på tordag... fuck my life! Så jag satt med mamma och plugga och snart ska jag gå ner och käka. men nu ska jag fortsätta men designen. slänger upp dom här härliga bilderna från i somras! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback