Ååhh nej

HAHAHAHA OMG hittade värsta långa inlägget som jag egentligen skulle publicerat igår😂😂 ååå hatar sånt där😂 aja tänkte berätta vad som hände igår. Jag var på 65 års fest för min underbara "moster" hon är egentligen inte min moster men hon är som en! Hon kommer ju till oss varje tisdag och har bakat bullar som hon tar med sig! Bääästa! Bara det att då lägger man ju på sig några kilo hahah nej men jag tränar ju också! Haha känner att jag låter värst tjock som äter massa bullar på tisdagarna haha åånej men dom är huuur goda som helst! Man kan inte sluta älska dom! Kärlek till er!😂 Hur som helst träffade hur mycket roligt folk som helst, som jag också träffade när jag var mindre på en årlig fest som kallades helikopterfesten, det var seriöst den bästa festen ever! Men dom som höll i festen orkade inte längre och la ner festen för 2 år sen... Men nu ska jag inte berätta min livshistoria här! Idag hände inte så mycket, troligen inte imorron heller men på fredag ska jag träffa Cassandra och åka till stan! Bäästa!❤ Aja uppdaterar imorron puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback