Vilket skitväder!

Hej alla glada! Känner att jag är på rätt bra humör idag fast jag fick gå hem efter halva dagen.. Mådde så otroligt dåligt! Men det var bra att jag gick hem för då fick jag mer tid att plugga till geografi provet imorron👌Är det för. övrigt bara jag som hatar vädret?! Jag längtar så himla mycket till sommaren då man kan gå i shorts, magtröja och vara utan skor! Ååå längtar😩 aja inget att göra åt... jag ska också försöka planera lite inför sportlovet, men eftersom både Julia och Sofia lämnade kvar mig här i Sverige medans dom åkte utomlands till Thailand och Italien så får jag väl klara mig utan dom här i skitvädret ett tag😭 atm ligger jag i sägen och önskar att min laddare börjar fungera snart eftersom jag faktiskt behöver den nu... Har typ 10% kvar på mobilen så jag har lite smått panik sådär. Ni kommer nog tyvärr inte få bilder på inköpen idag men det lovar jag att fixa imorron😊 jag ska också gå ner och fixa macka och te, jag blir så himla hungrig när jag har mens, haha jag skulle kunna äta en häst! Nej men seriöst så finns det inget godare än macka och te på kvällen!👌puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback