Vet inte vad jag ska ha för rubrik

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit liiite upptagen, har varit i kista å handlat med familjen men konstigt nog så blev det inget till mig hahah nu låter jag bortskämd men jag hade inte så mycket pengar eftersom jag skulle köpa present till Marina och Katrina, och sen kom mormor och Tommy hit och jag hade mobilförbud... Så jag hade fullt. Iaf imorron blir det upp klockan 8 och träna sen ska jag till Isabel och fixa mig till festen hos Marina och Katrina❤ haha förresten vad tyckte ni om melodifestivalen? Om jag ska vara ärlig så tyckte jag verkligen om Yohios låt haha seriöst tyckte han var bra! Gillade också David Lindgrens låt! Men aja inge hat nu😳 hade tänkt att sova nu och så men jag uppdaterar imorron puss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback