Lalala

Ligger i sägen och tittar på ufc, haha bara jag som tycker att det är roligare att titta på heavy weight eller light heavy weight än light weight? Dom får in så himla mycket hårdare slag, jag menar light heavy weightare går ju bara in i clinch och så blir det inget mer, men aja kommer att träffa Cassandra på måndag, och sen ska jag nog träffa Engla under någon av dagarna, Sofia kommer ju hem också så vi får se hur det blir med det, alla åker ju typ bort nu, själv är man kvar här hemma och deppar över att man inte kan ha shorts på sig ute😭 men vi hoppas att sommaren kommer snart! För jag längtar efter att få använda andra hälften av min garderob, haha😂 men nu ska jag fortsätta titta, puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback