Helgen👌

FörlĂ„t för usel uppdatering den senaste tiden men jag har inte orkat bloggat. Jag mĂ„r jĂ€ttedĂ„ligt och min laddare funkar inte, Ă„Ă„ allting Ă€r irriterande ju nu!😠 Kan bero pĂ„ att jag har mens, jag brukar bli sĂ„hĂ€r dĂ„đŸ˜© tĂ€nkte berĂ€tta lite om min helg för övrigt, i lördag var vi och shoppade i TĂ€by OMG hittade vÀÀÀrsta snygga jackan!😍 Kommer lĂ€gga upp bild pĂ„ allt imorron förhoppningsvis och sen pĂ„ söndag Ă„kte jag till stan med Fia, hade skit kul! Fast jag köpte inget dĂ„ eftersom jag var PANK haha kan ni tĂ€nka er?! Ida Ă„kte till stan utan pengar?!😂😂 ojojoj jag gör framsteg i mitt försök att bli bĂ€ttre pĂ„ mitt fönstershoppande👌 aja mobilen lĂ€gger av snart har bara 1% kvar sĂ„ det hĂ€r var ett sista minuten inlĂ€gg, puss❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback