Är riktigt sämst på rubriker!

Har precis tagit värsta skööna badet! Skämma fett skönt att bara lägga sig i badkaret och tänka! Behövde det efter allt! Har varit så himla trött och så efter veckan haha vet inte vad som händer! Iaf jag var ju sjuk och hemma igår bara det ätt jag typ sov hela dagen och orkade helt enkelt inte skriva något... At the moment så sitter jag och tittar på 112 på liv och död hha vet inte varför jag tittar på det för jag hatar att se skador haha det kan man ju tycka är lite konstigt efter allt jag råkat ut för haha jag har fått gipsat handlederna fem gånger... Haha usch, vet ni hur jobbigt det är att vara borta från fotbollen och att DUSCHA, det är omöjligt! Aja nu tar mitt batteri på mobilen slut snart så jag får avsluta inlägget nu! Uppdaterar sen puss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback