Svar på frågor!

Hade tänkt att svara på lite frågor :) 
 
Vad skulle du göra om du hade 9 minuter kvar att leva? 
Svar: haha oj, jag skulle nog ringa den jag gillar och säga att jag älskar han och sen skulle jag käka så mycket godis och glass o allt sen skulle jag nog skriva nåt till alla jag känner! Jag skulle nog oxå slå till dom jag vill slå och säga åt dom att dra åt helvete :P haha nej men vad taskigt men jag skulle nog göra det! Hehe och sen skulle jag gå ut på gatan och dansa! haha men jag vet inte jag kommer säkert på något mer sen men det här är allt jag kommer på nu! :love:
 
E min rumpa fin? :)
Svar: haha Alva din rumpa är den finaste jag sett! :D :love:
 
Hur lång är du? 
Svar: Alldeles för lång, haha men nej jag är 1,83 :)
 
Har du färgat håret nån gång? Isf vilken färg?
Svar: Asso jag har aldrig färgat håret permanent men jag har färgat håret med sån här som går bort efter typ några duschar och då har jag färgat i alla möjliga färger! :D
 
Hur länge har du bloggat allt som allt?
Svar: Jag är inte riktigt säker men jag tror typ två år eller något sånt :)
 
Vilken är din favorit affär? 
Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt men jag ÄLSKAR Hollister men asso jag gillar Gina Tricot och H&M och sånt för eftersom jag typ inte har så mycket pengar för jag lägger ner dom på godis så gillar jag att gå i affärer som har lite billigare kläder! ;)
 
Vad använder du för smink till skolan? 
Svar: Jag använder inte jätte mycket smink men typ solpuder ibland foundation, eyeliner, lite mascara och ögonbrynspenna :)
 
Har du några syskon? 
Svar: Ja jag har en syster :)
 
Ja då var det roliga slut... men fortsätt gärna att fråga frågor! PUSS! :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback