Rubriken försvann, bäst jag letar under kudden..

Hejhej allihopa! Sitter i sägen med pjamas och myser fast det borde jag egentligen inte göra... för jag måste vara hos Agnes om typ tio min.. och jag har inte ätit frukost, klätt på mig eller sminkat mig... :P Haha får skynda! Men jag hade tänkt att slänga in ett litet inlägg innan jag går! Iaf Pappa och jag har snackat lite om att han ska försöka få tag i biljetter till Friends Arena när IRON MAIDEN KOMMER! :D OHERREGD! FATTA VAD HÄFTIGT! IRON MAIDEN! :D Haha förlåt fick ett litet ryck där... Hehe men nu måste jag göra mig iordning. Men jag uppdaterar senare PUSS :love:
Saknar..

Kommentarer
Postat av: Mive Molinaro

Hej fin blogg, hoppas du fått en kul vecka kram :)

2012-09-27 @ 19:18:13
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback