Ingen tillgång till dator..

Förlåt att jag inte har bloggat igår och idag! Ser att flera har gått in i hopp om att jag ska uppdatera så förlåt! har inte haft tillgång till dator... Men vet ni?!?!?!?!? JAG FICK EN IPHONE!!!! :D OMGOMGOMG ASGLAD!! Hahaha oherre! Fast jag kommer inte kunna använda den förns på tordag eller så för vi måste beställa simkortet.. :P haha men men sen kan jag använda den! hahah är skitglad! haha aja iaf vi spelade match idag och kommer inte ens skriva resultatet... pinsamt! Två jävligt blå fingrar har man fått oxå haha jag som trodde att jag skulle slippa göra mig illa tills vi slutat träna men nejdå... :( Sitter och tittar på So you think you can dance as bra! Fattar inte hur man kan dansa så bra! hehe lite random inlägg men haha nu har jag inga skuldkänslor kvar för att jag inte uppdaterar hehe PUSS! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback