Stress!

Hahahah herregud fett stressig morgon! Gick upp kl 6 för jag tänkte duscha men sen kom jag på att jag duscha igårkväll så då satte jag mig framför datan haha sen kom jag på 20 min innan jag skulle träffa Agnes att jag inte hade sminkat mig eller klätt på mig + att jag hade klädkris! Känns som jag inte har någonting att ha på mig! Aa iaf sen kom jag till Agnes och vi fick typ springa till bussen för att inte missa den och bussen var as packad och jag höll på att svettas ihjäl haha och nu är jag på skolan och har ångest att jag glömde tyska läxan hemma Haha oherregud otursdag eller vaddå??😞 men nu ska jag försöka hålla humöret uppe för nu är det torsdag och imorron är det fredag!👍 och jag hoppas att jag får mina skal idag för jag vill använda dom imorron! Haha men nu måste jag på lektion! PUSS! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback