Lördag

Bara jag som tycker att det inte känns som det är lov? Haha men det fattar man väl på måndag när man inte ska gå till skolan😉 imorron så ska jag åka till mormor och är typ där till tisdag, ska bli as skönt att komma bort ett tag! Och efter ska jag hänga med Fia och Julia😃😍😍 och snart är det Halloween! Min favorithelg på hela året! Älskar Halloween! Det är så himla roligt att pynta rummet och alla roliga skräckfilmer som man ser och sånt! Haha alla tycket jag är störd, men det är ju ASKUL med Halloween! Uppdaterar sen PUSS!❤


Kommentarer
Postat av: anonym

Vem är Fia & Julia? kan du skriva efter namnen? :)

2012-10-28 @ 13:17:05
Postat av: Michael

Fiin idaaa <3 / den enda Michael du känner

2012-12-03 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback