Ingen rubrik...

Haha idag var en lite intressant dag👏 NÀÀ egentligen sĂ„ hĂ€nde det inte sĂ„ mycket bara att SO provet inte gick sĂ„ bra... Nej men sĂ„hĂ€r var det va, att jag hade skrivit 6 sidor med en sammanfattning frĂ„n typ 16 sidor i SO boken som man skulle lĂ€sa till provet sĂ„ jag satt och pluggade i 7 timmar igĂ„r pĂ„ min sammanfattning och sen idag nĂ€r man fĂ„r provet sĂ„ Ă€r det 5 frĂ„gor?!?! 🙈🙉🙊 Haha jag vart rĂ€tt sĂ„ sur! Och vissa frĂ„gor var inte Ă€ns frĂ„n boken.... Nej jag vart faktiskt riktigt sur!đŸ˜€ Men jag svarade pĂ„ alla frĂ„gor sĂ„ jag hoppas det gĂ„r bra!!!😰 Iaf idag hĂ€ngde Elsa med mig hem och vi försökte baka hehe men det blev inte riktigt sĂ„ lyckat som vi trodde sĂ„ nu pratar vi inte mer om det😑 och idag sĂ„ tog jag faktiskt ett bad, det var faktiskt jĂ€tte lĂ€nge sen jag gjorde det! SĂ„ det var skönt, haha jag vet inte varför jag berĂ€ttar det hĂ€r sĂ„ jag ska nog sluta skriva hĂ€r innan jag berĂ€ttar nĂ„got Ă€nnu konstigare.... Haha men harebÀÀst! Skriver imorron igen PUSS!❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback