Dampinlägg

Men herregud finns det något tråkigare ämne än tyska?!?! Jag blir aaarg!! Vi har 70 min tyska på torsdagar, hur kan man bara lägga en 70 min lektion på slutet av dagen och sen desutom tyska?!?!? Och sen glömde kan läxan hemma oxå aaaaaaaaaaa jävla tyska!!!😡😡 förlåt fick ett litet dampanfall...Ska iaf åka hem snart och sova haha mitt liv går typ ut på att sova nu för tiden...✌Men det är en grejj som man aldrig kan få för mycket av👍 hoppas bara att mina skal har kommit nu för annars så blir jag arg! Fast om jag ska vara ärlig så tror jag dom kommer imorron men man kan ju alltid hoppas! Nu ska jag försöka vara lite social här på bussen uppdaterar sen PUSS!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback