Baakat

Hellu Hellu! Har precis bakat chokladbollar haha inte så jätte lyckat direkt så ni får ingen bild på dom hehe Iaf sitter och håller på med min iPhone för min dator har fuckat up sig😱😱😱 men det gör ju inget när jag har min iPhone haha Elsa, Agnes, Matti och Fia stör sig så himla mycket på att jag säger "min iPhone" ist för "min mobil" haha vet inte varför jag gör det det bara blir så.. 😝 Har oxå sett att min statistik har stigit as mycket! 😃😃😃 Fortsätt läääsa fan!!😘 hehe men nu ska jag göra min tyska läxa PUSS! ❤


Kommentarer
Postat av: Emmy

Länkbyte Ida? Du kanske inte tjänar as mycket på det men kan länka på facebook sidorna isf?
:) <3 <3

Svar: Aaa absolut! :D<3<3
Alice Andersson

2012-10-03 @ 21:31:26
URL: http://nattstad.se/emmyoida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback