Frågorna

Jag har fått lite fler frågor som inte kom med i videoinlägget så jag tänkte svara på dom här

Vilket är ditt bästa klädesplagg?
Mina Hollisterjeans

Vad är ditt favoritämne?
Musik, Slöjd osv

Kan du göra en sminkvideo?
Haha ja det skulle jag kunna göra

Kan du göra en video där du filmar ditt rum? Haha ja absolut😊

Bästa tips på att bli vig?
Ja, man ska absolut inte låta en kompis trycka ner dig i spagat eller splitt för då kan man skada sig allvarligt, utan men ska tänja ofta typ morgon och kväll och om man tränar så kan man stretcha efter och försöka komma ner längre än förra gången medans man är varm. Sen så är det viktigt att om man inte är van vid att gå ner i splitt så ska man alltid värma upp först.👌

Saknar du någon?
Ja jag saknar flera personer men jag saknar en person mest men jag kan tyvärr inte säga vem😔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback