Rubriken försvann bäst jag letar under kudden..

Sorry för dålig uppdatering idag men mobilen la av före första matchen.... Iaf det gick inte så jätte bra och jag tänker inte berätta hur det gick haha nu låter det som om vi förlora med typ 40-0 men vi förlorade första matchen med 2-1 och andra spela vi lika 1-1 men det räckte inte haha kolla nu berättade jag iallafall😒 när vi kom hem duschade jg och sen åkte jag och pappa till Cubus för att köpa mjukisbyxor haha älskar det ordet! men iaf fick ett par skitsnygga för 99:- 👍 at the moment sitter jag och lyssnar på musik och slappnar av ska nog spela lite kort ikväll med familjen men vi får se uppdaterar sen puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback