Härligaste kvällen på länge!

Hahah känner verkligen att jag mår så sjukt bra nu! Den här kvällen behövde jag verkligen! Träffade Ello i jakan efter en kaos dag och en kaos buss haha den var helt full och den fick inte igen dörrarna så det tog typ en halvtimme men sen tog jag bussen till stan med Ello och sen gick vi in på Max och åt värsta fettomålet haha två stora målet, sju lökringar, 5 sånna där fritrerade ost saker, en stor lyxshake och två coola haha bra att jag ska träna på söndag men det var fett gott, sen drog vi och provade balklänningar och ljög om att vi var 15 och att vi skulle ha bal om två veckor så vi fick prova dom, ååå jag dog man känner sig jätte fin i dom! Sen gick vi till Carlings och träffa värsta fina killen och sen gick vi runt och gjorde massa galna saker! Haha bästa kvällen på länge! Förstår inte varför vi inte träffats tidigare men båda har haft fullt upp med skolan osv men jag har saknat henne skiit mycket! Asso hon bara lämnade mig i barkarby när hon börja i engelska haha hon ska bara veta vad jag saknade henne då! Det var det värsta året på länge pga alla drama asso det har jag tänkt på, jag hatar att hänga med vissa tjejer dom skapar alltid drama och letar bråk! Därför är det mycket bättre att hänga med killar! Och jag hatar när tjejer säger att man hänger med killar bara för att få uppmärksamhet asso det är bara tjejer som är avundsjuka, osäkra och allmänt dumma i huvudet som säger så inget annat! Asso dom fattar ingenting jag hatar dom som säger det! Tål inte sånna människor! (Dom tjejkompisar som jag har ta inte illa upp jag menar bara tjejer som letar bråk jag räknar er andra som mina bröder älskar er alla!) Iaf imorron ska jag åka och köpa löparskor till fotbollen och sen ska jag och mamma plugga till NO provet på tisdag, det ända ämnet jag tycker är tråkigt i NO är biologi! Hatar biologi! Men jag hoppas att provet kommer bli bra! Jag känner inte riktigt för att berätta vad som hände innan jag träffade Ello så jag håller tyst och säger godnatt ist! Puss💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback