Rubrikbrist

Ååå jag skrev västa långa och bra inlägget och sen togs det bort😭 hatar det här! Iaf läste just Alice senaste inlägg på hennes blogg och inser hur jävla skön hon är! Helt otroligt! Man skrattar alltid åt hennes inlägg!😂 Cred till dig Alice! Aja har kommit hem från ungdomsmottagningen och ligger i soffan och tittar på tv! Ska snart gå och välja matlåda, bara för att min familj är så cool och sparar maten som blir över när vi ätit, jag menar det gör ju INGEN annan😂 men ikväll ska vi iaf spela kort och äta melon, thanks good för det här dagen säger jag bara! Behövde slappna av lite! När jag ändå snackar om Alice så kan jag ju faktiskt kunna dela med mig av hennes sköna blogg --> omgalice.blogg.se (eftersom man inte kan göra någon länk grej på mobilen, VILKET ÄR SKITDÅLIGT! så får ni kopiera och klistra in!) kan också göra lite reklam till Englas blogg! Älskar den också men hon uppdaterar ju aldrig, så om du ser det här Engla UPPDATERA! Englas blogg --> englaas.webblogg.sePuss❤ lägger upp en bild från julas på Alice, tycker bara att det ser så härlig ut!


Kommentarer
Postat av: Engla

Din lilla motherfucker jag uppdaterade igår :/
du e inte på goodlist nu ahhahha

2013-02-12 @ 22:52:21
URL: http://englaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback