Hemma

Nu sitter jag här i soffan med godis och chips och taggar till träningen hahah nejrå men jag önskar ;) Aja sitter och tittar på tv och gör typ ingenting, ska snart gå och sova! (thumbup) För att jag är så himla trött! Haha har inte så mycket mer att skriva nu så jag kanske uppdaterar igen innan träningen! PUSS! :love:
Bara älskar dom här skorna från deichmann!
 
 
Har oxå ritat lite på senaste tiden! Vad tycker ni?? Har även några på gång men orkar inte lägga upp dom (Blixten gör att dom ser lite ljus ut)
 

Kommentarer
Postat av: jenny

skitsnygga skor! och riktigt fint du ritar!

Svar: Tack! :D
Alice Andersson

2012-09-26 @ 17:53:26
URL: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback