Skooola

Bara jag som kände att jag verkligen inte kunde gå upp ur sägen idag?! haha jag typ drog mig fram på golvet från sägen till badrummet och det slutade med bränsår på armbågarna.... haha men sen kom jah ner och pappa hade fixatfrukost så då kändes det bra! tittade på vakna med the voice haha det är typ mitt måste på morgonen för att jag ska må bra hela dagen :P nu ska vi ha religion och sen efter skolan ska jagåka direkt till jakan för att klippa till mitt simkort så att den passar till min Iphone :D HIHIHIHOHOHIHI då kanske jag kan starta den idag! :D nu ska
jag in på lektion PUSS! :love:
här är en liten bild på min bäästa väään! PUSS! lööööv yooou!! :love:
Här är hennes blogg! Klicka -->HÄÄR<-- annars får du en box!

Kommentarer
Postat av: Englaas

ALLTSÅ ÅÅÅÅÅ LÖÖÖV UUU , bejb du är ! grattis oxå finis :*

Svar: TAAACK!!:*
Alice Andersson

2012-10-01 @ 18:58:23
URL: http://englaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback