FML!

OH FUCK haha jag har helt glömt bort att jag har prov på torsdag! :/ hehe hoppsan, har typ haft ångest över alla läxor vi fått.. det är inte så mycket men det känns liksom som man inte har tid :( men jag får sätta igång nu.. eller snart... iaf sitter och tittar på top model haha jag har typ blivit såhär beroende av tv och min mobil.... känner att jag måste jobba på min sociala sida här, måste ut och göra något! hade tänkt att jag snart ska titta på lite skal på nätet, finns så himmla mycket snygga skal nu! Och sen ska jag försöka åka till stan och gå in på den där butiken som bara säljer mobilskal! Som sagt det blir ingen träning ikväll så jag har mer tid att göra annat, hehe kanske läxor... :P Men måste dra nu PUSS! :love:
Började faktiskt rita lite igår oxå men är inte riktigt klar vad tycker ni? 
:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback