Vill bara skriva av mig

Enda sen jag var liten har jag varit annorlunda, jag har alltid varit längre än alla andra och "större", jag har varit "tjejen som sticker ut" och enda sen jag gick i ettan har folk kommenterat hur jag ser ut och det har gjort att jag har fått jättedåligt självförtroende, jag blev retad av mina egna bästa kompisar men jag vågade inte säga emot när dom retade mig eftersom jag inte trodde att jag skulle hitta nya vänner, jag var jätte rädd att jag skulle förlora dom och det är jag fortfarande med vännerna jag har nu. Jag är jätterädd att folk ska tycka illa om mig och varje kväll ligger jag i sägen och tänker på vad jag ska ändra med mig själv och vad jag har för fel. Jag hatar att hela tiden behöva tänka på vad jag gör och om jag sa fel och vad jag skulle ha sagt. Jag är trött på det! Jag har hela mitt liv varit rädd för att stå upp för mig själv och vad alla andra tycker om mig. Det är så himla jobbigt! Och när jag tittar på mig själv i spegeln så skäms jag ärligt talat! Jag ser en tjock och ful tjej som ingen någonsin kommer att gilla! Det känns hemskt! Jag vill bara gråta! Och jag skriver inte det här för att få uppmärksamhet, jag vill bara skriva av mig och jag förväntar mig inte att någon ska läsa det här! Men ja så är det iaf.


Kommentarer
Postat av: Emmy Freiman

Ida jag har egentligen inget med det här att göra men vill bara att du ska veta att du är så sjukt jävla fin! Och jag säger absolut inte det här för att leka snäll eller säga det bara för att säga det utan jag menar det helt och hållet! Du är sjuuuukt fin, kan inte förstå att du ser dig som FUL och TJOCK för det är det absolut SISTA du är! Du är otroligt vacker, fin, snäll, har en personlighet av guld och seriöst så tycker jag att din kropp är att dö för. Jag skulle göra allt för att bli lång och smal som du! Självklart förstår jag att det är jobbigt att vara längre än andra men när man ser ut som 10, är 1 meter lång och väger ett ton så skulle man göra vad som helst för att få vara lång och smal, SOM DU! Ida jag vet att det är jobbigt att ha massa komplex över sin kropp och inte ens kunna erkänna att sin tunga är fin men du är den sista på jorden som ska vara missnöjd med sig själv! Jag hoppas det känns bättre snart och kom ihåg att även om det är skitsvårt att förstå så finns det någon där ute som skulle GÖRA VAD SOM HELST för att få se ut som dig och som skulle skryta om den hade en kropp som din, t.ex jag. Kämpa och var stark finaste, det blir bättre och glöm inte att du är världens finaste! <3 <3

2013-01-13 @ 21:44:57
URL: http://nattstad.se/emmyoida
Postat av: en vän

du är så jävla otroligt vacker Ida, sen vi gick i barkarby har du varit en av dom vackraste! Du kmr alltid att vara vacker, just för att du är den du är!!! alla dina vänner älskar dig för den du är. Om dom är dina riktiga vänner så bryr dom sig inte om du är lång, kort, smal eller tjock! Du är perfekt på ditt sätt. Och snorungarna från barkarby som du trodde var dina vänner kan på riktigt gå och slänga sig! dom var bara avundsjuka på dig för att du var en perfekt vän och otroligt vacker! Du var en av dom få riktiga vännerna jag hade i barkarby och jag uppskattar den du är, för du är en underbar vän att ha! punkt slut!

2013-01-14 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback