Bestämt mig för att börja blogga igen!

Äntligen har jag fått tillbaka suget att blogg igen! det har känts som om jag hela tiden har haft jättemycket att skriva om men jag har inte riktigt orkat. iaf nu är jag här igen och jag hade även tänkt att fixa en header och kanske ändra lite i designen aa vi får se hur det blir! Har haft en grym jul med asfina presenter och grejjer ;) Fick bland annat en shoppingdag av farmor och farfar som jag redan har gjort av med haha det gick jäkligt snabbt! min kamera har slut på batteri så jag kan tyvärr inte lägga upp dom nu men kan lägga upp dom bilderna senare. Har precis skickat efter mina älsklingar från Victoria Secret så kommer troligtvis få dom i veckan och då får ni lite veta vad det är ;) Aja imorron så ska jag träffa Engla efter skolan och sen ska jag träffa Eloise på fredag. Äntligen ska jag träffa henne, vi har inte träffats sen i somras om inte längre så är fett taggad! Sitter just nu och lyssnar på musik hahah jag gör inget annat när jag är hemma längre känns det som men musik får en att hamna i ens egen värld och det älskar jag! Har verkligen fastnat för Apocalyptica! helt klart värt att söka på, på spotify!  Nu ska jag gå och duscha, känner mig skit smutsig när jag inte har duschat på två dagar. Och vill bara säga tack till alla som har messat igår och så, apropå inlägget jag skriv igår! Ni är verkligen vänner att behålla!
Har verkligen fastnat för det här klippet! LOVE IT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback