Asso åååh

Ååhh blir så irriterad! Blogg.se funkar inte och inte på datorn heller! 😡 Jag får damp! Aja nu har jag lyckat hittat ett sätt att skriva iaf hoppas att det funkar. Ska försöka gå in här och skriva! igår var vi i stinsen för att hitta kläder till jul och jag hittade VÄRLDENS finaste tröja! Kommer att lägga upp bild på den sen när jag fått igång appen i mobilen! I fredags hängde jag med Elin och Engla efter skolan och jag  måste bara säga att ni är dom bäst som finns! Ni är så gulliga och bara helt underbara! Ni finns alltid där och stöttar mig! Ni är bara bäst! Älskar er!
Ja just nu har jag inte så mycket mer att säga än typ godnatt😊 ska nog spela lite innan jag gör mig i ordning men jag ska försöka uppdatera imorron! Puss❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback